Η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει κάτω από διαφορετικές συνθήκες, να συνεργαστεί με διάφορα πληροφοριακά συστήματα και για ειδικές απαιτήσεις. Παρακάτω περιγράφονται ενδεικτικά σενάρια: (1) Έλεγχος τιμής και εκτύπωση όταν παρουσιάζονται διαφορές με την αναγραφόμενη τιμή στο είδος ή στο ράφι
Ο χρήστης σκανάρει το barcode του είδους και στην οθόνη του φορητού τερματικού εμφανίζεται η ισχύουσα τιμή. Αν διαφέρει, εκτυπώνει στον φορητό εκτυπωτή μία ή περισσότερες ετικέτες με την σωστή τιμή για το ράφι ή το είδος.
(2) Με προκαθορισμένη λίστα ειδών - Εντολή
Στην εφαρμογή καταχωρείται από τον διαχειριστή της εφαρμογής μια λίστα με τα είδη που η τιμή τους έχει αλλάξει.
Ο χρήστης επιλέγει στο φορητό τερματικό ένα είδος και εκτυπώνει ετικέτες με τις νέες τιμές. Υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού για την κατάσταση του είδους από το φορητό (πχ δεν βρέθηκε απόθεμα, ετικέτα έχει καταστραφεί / αλλοιωθεί κλπ)
Ο διαχειριστής παρακολουθεί την εξέλιξη της διαδικασίας: τα είδη στα οποία έχει αλλάξει τιμή, πόσα υπολείπονται, χρόνους κλπ.
(3) (4) Εκτέλεση Εντολών με πρόταση θέσης και παράλληλη απογραφή
Εφόσον στο κατάστημα λειτουργεί WMS (Warehouse Management System Depo Ver. 3, ή άλλο), υπάρχει η δυνατότητα o χρήστης να καθοδηγείται από την εφαρμογή σε θέσεις που πρέπει να πάει και σε πόσα είδη να αλλάξει την τιμή.
Τα είδη που έχουν εντοπιστεί για αλλαγή τιμής σε συγκεκριμένες θέσεις ενδέχεται να είναι λιγότερα ή περισσότερα από αυτά που αναφέρονται στην εντολή. Με την επιβεβαίωση από τον χρήστη ότι ολοκληρώθηκε η εντολή, δημιουργείται μια απογραφή με τις διαφορές (για ελλειμματικά είδη εκτυπώθηκαν λιγότερες ετικέτες ενώ για τα πλεονάσματα εκτυπώθηκαν περισσότερες)
Αυτή η καταμέτρηση χρησιμοποιείται στην συνέχεια για την δημιουργία μιας απογραφής και διόρθωσης του αποθέματος στο WMS.
Σε όλες τις περιπτώσεις γίνεται πλήρης καταγραφή για το ποιά είδη, πότε, ποιός και πόσες ετικέτες εκτυπώθηκαν κλπ. για στατιστικές αναφορές.